Overslaan en naar de inhoud gaan

Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials

Nieuwe systeem begint op 15 april.
audio
© 123RF
audio
© 123RF

Voor campagneanalyses is het essentieel dat radiocommercials slechts een keer aangeleverd worden en daarom gaat de overgang van het oude naar het nieuwe systeem van de ene op de andere dag. Producenten die radiocommercials aanleveren kunnen vanaf nu een account aanmaken in Audify Hub. Vanaf 15 april treedt het systeem in werking en worden radiocommercials doorgezonden naar de radiozenders. Tot en met 14 april moeten de radiocommercials worden aangeleverd via het huidige aanleversysteem Spotwave, laat Audify weten.

Nieuwe kwaliteitseisen voor audiocreaties

Voor een optimale geluidskwaliteit van de uitzendingen, zijn nieuwe uniforme standaarden ontwikkeld. Het ingebouwde controlesysteem zorgt ervoor dat radiocommercials die niet voldoen, niet worden doorgezonden naar de radiozenders. De gebruiker leest in een rapport wat er anders moet en kan de commercial met de nodige aanpassingen opnieuw aanbieden. Meer informatie over de aanleverspecificaties zijn te lezen op de Audify website.

Alle aangeleverde radiocommercials worden automatisch doorgeplaatst naar de radiocommercialbibliotheek RadioCloud.

'Met Audify Hub zorgen we ervoor dat de audiomarkt centraal nieuwe kwaliteitseisen van radiocommercials kan invoeren', zegt directeur Liedewij Hentenaar van Audify. 'Deze tool onder de vleugels van Audify, geeft eenduidigheid voor alle Audify-deelnemers.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in