
Producenten van radiocommercials kunnen vanaf 15 april nieuwe radiocommercials aanleveren via Audify Hub. Het online aanleverplatform heeft aangescherpte kwaliteitseisen voor uitzendmateriaal. Audify en de Nederlandse radiozenders werken hiervoor samen met MediaLab.
Voor campagneanalyses is het essentieel dat radiocommercials slechts een keer aangeleverd worden en daarom gaat de overgang van het oude naar het nieuwe systeem van de ene op de andere dag. Producenten die radiocommercials aanleveren kunnen vanaf nu een account aanmaken in Audify Hub. Vanaf 15 april treedt het systeem in werking en worden radiocommercials doorgezonden naar de radiozenders. Tot en met 14 april moeten de radiocommercials worden aangeleverd via het huidige aanleversysteem Spotwave, laat Audify weten.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comNieuwe kwaliteitseisen voor audiocreaties
Voor een optimale geluidskwaliteit van de uitzendingen, zijn nieuwe uniforme standaarden ontwikkeld. Het ingebouwde controlesysteem zorgt ervoor dat radiocommercials die niet voldoen, niet worden doorgezonden naar de radiozenders. De gebruiker leest in een rapport wat er anders moet en kan de commercial met de nodige aanpassingen opnieuw aanbieden. Meer informatie over de aanleverspecificaties zijn te lezen op de Audify website.
Alle aangeleverde radiocommercials worden automatisch doorgeplaatst naar de radiocommercialbibliotheek RadioCloud.
'Met Audify Hub zorgen we ervoor dat de audiomarkt centraal nieuwe kwaliteitseisen van radiocommercials kan invoeren', zegt directeur Liedewij Hentenaar van Audify. 'Deze tool onder de vleugels van Audify, geeft eenduidigheid voor alle Audify-deelnemers.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee