
De biermerken, die al jaren hoog scoren met grappige commercials, moesten dit jaar de automotive sector voor zich dulden in de waarderingen. Chryslers’ spot met Eminem door Wieden+Kennedy maakte bijvoorbeeld indruk en ook Volkswagen en Deutsch kregen met de Darth Vader junior de handen op elkaar. Verder komen ook BMW en Audi voor in de lijsten.
Volgens AdAge zou tweederde van de kijkers tussen de 18 en 34 jaar zijn smartphone gebruiken tijdens het kijken van de wedstrijd. 59% om mail en tekst te versturen over de wedstrijd, 32% om commentaar te geven op de wedstrijd en commercial via social networks, 18% om online reclame de commercials te bekijken en 18% om de websites van de adverteerders en andere sites te bekijken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHieronder een overzicht van de commercials en reviews:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee