Volgens de omroepen is de serie te duur: zeven miljoen euro per seizoen. Wie precies hoeveel heeft betaald, blijft onduidelijk, maar volgens Tros-voorzitter Karel van Doodewaerd zijn zowel zijn omroep als de Avro elk voor twee miljoen euro benadeeld. Dat zegt hij tegen het Algemeen Dagblad. Beide omroepen hebben zelf geweigerd om mee te betalen aan ONM.
De voorzitter noemt de soap 'een afgelikte boterham'. ‘Als we op Nederland 2 al besluiten om zo veel geld uit te geven aan een nieuw project, laten we dan in hemelsnaam zélf iets bedenken. Dit is zo armoedig. Ik snap niet waar BNN mee bezig is. Eerst reanimeren ze Sterrenslag, dan komen ze met Dallas en nu kopen ze weer een derdehands soap. Lekker origineel allemaal.’
AD via Medialog
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu