
Bakkie Media is De podcast over marketing, communicatie en media waarin je binnen 15 - 20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.
In deze aflevering (#28): Fight or Flight voor merken in crisistijd? Banken zijn lief voor de consumenten en bedrijven, Nike & Asics verstrikt in thuis sportbattle. En moet je als merk juist je hand op de knip houden of op een slimme en creatieve manier marketingbudget uitgeven om top of mind te blijven bij de consument?
Daniel en Thijs bespreken voorbeelden van merken die het volgens hen goed doen in deze coronacrisis en merken die nog wel wat advies kunnen gebruiken. Het lijkt de tijd te zijn voor purposevolle marketing, maar de lijn tussen succesvol zijn en falen is flinterdun.
Bakkie Media #27 ging over thuiswerk hell en Netflix chill. De aflevering is hier terug te luisteren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid