Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media S2E17: Bingemarketing

Wil je een doorkijk- of luistereffect? Gebruik dan een spannende cliffhanger.
Cliffhanger
Cliffhanger

De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15-20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.

related partner content for mobile comes here

Contentmarketing op zijn Hollywoods, hoe werkt dat? Waar komt de term bingen eigenlijk vandaan? Wie heeft de cliffhanger bedacht? En waarom zijn we tegenwoordig zo verslaafd geraakt aan seriecontent op Netflix, Disney+ en Amazon Prime? Wat is bingemarketing en waarom zou elke marketeer dit moeten inzetten? Wat is het verschil tussen een doelgroep en jouw publiek?

Bij het aangaan van een langere relatie met jouw publiek (wie wil dat niet?) gaat het om een hogere frequentie van uitingen. En als je dan een doorkijk- of luistereffect wilt, gebruik dan een spannende cliffhanger. En wat kunnen marketeers leren van het Marvel Cinematic Universe?

In deze aflevering neemt Carlijn Postma, eigenaar van contentmarketingbureau The Post ons mee op onze eigen 'hero journey' en geeft ze haar geheimen prijs.

De aflevering staat hier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in