Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media S2E21: Overstappen of Swipen?

In deze aflevering alles over overstappen. We doen het allemaal, zoals naar een andere baan. En hoe merkentrouw zijn consumenten eigenlijk?
overstappen
© Shutterstock
overstappen
© Shutterstock

De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15-20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk - die bij Abovo Maxlead leiding gaan geven aan een nieuwe branded content unit - praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.

related partner content for mobile comes here

Overstappen doen we allemaal. Of het nu gaat om de zorgverzekeraar, energieleverancier of voor een lange reis op het vliegveld we doen het dagelijks. In deze tijd stappen ook steeds meer mensen over naar een andere baan. Net als de mannen van Bakkie Media, die in 2022 aan de slag gaan bij Abovo Maxlead in Hoorn en Oegstgeest waar ze gaan samenwerken met vriend van de show van het eerste uur en gast-quoter Willem-Albert Bol.

Ook onze nieuwe quoter Niels Langereis, ceo van New Story deelt zijn verhaal over zijn meest recente overstap van WPP naar New Story en Waarom is marketinggoeroe Byron Sharp eigenlijk niet de 'koning van het overstappen'? En hoe merkentrouw zijn wij als consumenten eigenlijk?

Hier staat de aflevering

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in