BMW en Audi dagen elkaar uit in deze virale Twitter interactie
Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Concurrentie is er om verslagen te worden. Dat dachten ze zowel bij Audi als bij BMW en dat leidt tot een vermakelijk onderonsje in de hoogste versnelling. En voor één van de twee eindigt het redelijk oververhit.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
1. BMW plaatst dit poserende model van ze.
2. Audi kan het niet laten om even te hinten naar hun logo op de achtergrond.
3. Maar pas op waar je om vraagt…
4. Want vanaf nu staat de B in BMW voor burn.
5. En Twitter lijkt het er ook unaniem over eens te zijn wie de race heeft gewonnen.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid