Overslaan en naar de inhoud gaan

BMW en Audi dagen elkaar uit in deze virale Twitter interactie

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
© Header Audi BMW
Miniatuurvoorbeeld
© Header Audi BMW

Concurrentie is er om verslagen te worden. Dat dachten ze zowel bij Audi als bij BMW en dat leidt tot een vermakelijk onderonsje in de hoogste versnelling. En voor één van de twee eindigt het redelijk oververhit.

related partner content for mobile comes here

1. BMW plaatst dit poserende model van ze.

Auto bmw
twitter

2. Audi kan het niet laten om even te hinten naar hun logo op de achtergrond.

Audi reactie
Audi reactie

3. Maar pas op waar je om vraagt…

Audi reactie
Audi wacht op reactie

4. Want vanaf nu staat de B in BMW voor burn.

Reactie BMW
Reactie BMW

5. En Twitter lijkt het er ook unaniem over eens te zijn wie de race heeft gewonnen.

Tweet reactie
Tweet reactie
Twitter reactie
Twitter reactie

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in