Overslaan en naar de inhoud gaan

Booking.com slaat de plank mis met onhandige reclamemail in pandemie

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Header
Header

Reizen. Daar kunnen we momenteel alleen nog maar van drómen. We zitten nog steeds midden in een pandemie en een vakantie zit er voorlopig niet in. Al denkt Booking.com daar anders over. Want Booking.com slaat even flink de plank mis door het jaar in te luiden met een mail die niet helemaal goed valt. En dan hebben we het voornamelijk over de kop van het bericht.

Als je wel eens een overnachting geboekt hebt bij Booking.com, is de kans groot dat je onlangs déze mail binnenkreeg in je inbox.

Afbeelding
Afbeelding

En daar zat menig mens nou nét niet op te wachten.

Booking.com lijkt even te zijn vergeten dat we midden in een pandemie zitten.

Ook Monica Geuze had deze mail liever niet ontvangen.

Afbeelding

Conclusie: We kunnen wel stellen dat Booking.com iets ontschoten was. Kan gebeuren.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in