Overslaan en naar de inhoud gaan

Brouwer (Unilever): ‘2006 einde prijzenoorlog’

Harry Brouwer, chairman van Unilever Nederland, verwacht dat er dit jaar een einde komt aan de prijzenoorlog in de supermarkten.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘We zijn het goedkoopste boodschappenland van Europa. A-merken worden met verlies verkocht, je ziet de weerstand in de markt groeien. Zonder A-merken geen grote innovaties en dus minder marktgroei en minder bestedingen in de media’, zei Unilevers chairman gisteren tijdens het jaarlijkse nieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken van de IAA en Adformatie.
Brouwers uitspraken sluiten aan op de maatregel van Grolsch. De bierbrouwerij levert voorlopig geen bier aan Albert Heijn. Ze hebben geen overeenstemming kunnen bereiken over de voorwaarden voor dit jaar. Grolsch wil zijn bierprijzen fors verhogen, AH gaat niet akkoord.

related partner content for mobile comes here

Zo’n 300 mensen uit de marketingcommunicatie bezochten de bijeenkomst in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam. Andere sprekers waren onder meer Christina von Wackerbarth (ceo Sanoma Uitgevers) en Meindert van den Heuvel (ceo Y&R Groep).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in