
‘We zijn het goedkoopste boodschappenland van Europa. A-merken worden met verlies verkocht, je ziet de weerstand in de markt groeien. Zonder A-merken geen grote innovaties en dus minder marktgroei en minder bestedingen in de media’, zei Unilevers chairman gisteren tijdens het jaarlijkse nieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken van de IAA en Adformatie.
Brouwers uitspraken sluiten aan op de maatregel van Grolsch. De bierbrouwerij levert voorlopig geen bier aan Albert Heijn. Ze hebben geen overeenstemming kunnen bereiken over de voorwaarden voor dit jaar. Grolsch wil zijn bierprijzen fors verhogen, AH gaat niet akkoord.
Zo’n 300 mensen uit de marketingcommunicatie bezochten de bijeenkomst in het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam. Andere sprekers waren onder meer Christina von Wackerbarth (ceo Sanoma Uitgevers) en Meindert van den Heuvel (ceo Y&R Groep).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid