Gebaseerd op een nieuwe merkstrategie heeft Amstel een nieuw premium bier gebrouwen, dat ‘puur gefilterd is en een toegankelijke, schone smaak heeft.’ De campagne bestaat uit tv, print, outdoor, online en retail.
De commercial schetst een beeld van wat mensen doen op een moment. (‘At this moment 3.600.061.056 people are sleeping’.) Door de commercial heen geven de statistieken aan waar mensen mee bezig zijn, aftellend naar één, dit alles begeleid door Edith Piaf’s klassieker ‘Je ne regrette rien'. Het nummer verwijst naar het feit dat mensen moeten streven meer uit het leven te halen, wat wordt samengevat in de pay-off.
Bart Boezeman, global marketing communication manager Amstel over de keuze voor 180: ‘We wilden graag dat 180 zou komen met een groot internationaal idee voor Amstels nieuwe propositie. Een idee dat alle markten kan activeren en iedere consument kan raken. Ik denk dat 180 daarin is geslaagd.’
Bureau 180 maakt internationale campagne Amstel
180 Amsterdam heeft voor Amstel een nieuwe wereldwijde campagne ontwikkeld. De campagne ‘Taste Life. Pure Filtered’ wordt vandaag…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu