Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau 180 maakt internationale campagne Amstel

180 Amsterdam heeft voor Amstel een nieuwe wereldwijde campagne ontwikkeld. De campagne ‘Taste Life. Pure Filtered’ wordt vandaag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gebaseerd op een nieuwe merkstrategie heeft Amstel een nieuw premium bier gebrouwen, dat ‘puur gefilterd is en een toegankelijke, schone smaak heeft.’ De campagne bestaat uit tv, print, outdoor, online en retail.
De commercial schetst een beeld van wat mensen doen op een moment. (‘At this moment 3.600.061.056 people are sleeping’.) Door de commercial heen geven de statistieken aan waar mensen mee bezig zijn, aftellend naar één, dit alles begeleid door Edith Piaf’s klassieker ‘Je ne regrette rien'. Het nummer verwijst naar het feit dat mensen moeten streven meer uit het leven te halen, wat wordt samengevat in de pay-off.
Bart Boezeman, global marketing communication manager Amstel over de keuze voor 180: ‘We wilden graag dat 180 zou komen met een groot internationaal idee voor Amstels nieuwe propositie. Een idee dat alle markten kan activeren en iedere consument kan raken. Ik denk dat 180 daarin is geslaagd.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in