Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Q-music breekt lans voor foute muziek

Q-music brengt in hun nieuwe campagne een ode aan de guilty pleasure van foute muziek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel mensen genieten (al dan niet heimelijk) van een beetje foute muziek op z&;n tijd en Q-music speelt daar handig op in met &;Het Foute Uur&;. In dit radioprogramma dat al sinds de oprichting in 2005 bestaat, komen alle bekende foute nummers voorbij: van van dj Paul Elstak en de Backstreet Boys tot MC Hammer en Vengaboys. Volgens Q-music is dit het populairste uur van het radiostation. Op 27 juni wordt voor de 9e keer de Foute Party georganiseerd in de Brabanthallen voor een publiek van 15.000 man, met optredens van onder andere George Baker, de Village People, 2 Unlimited en Nakatomi.

In de nieuwe campagne van Q-music staat Het Foute Uur centraal en wordt de liefde voor foute muziek gevierd: 

Verder wordt de campagne outdoor ondersteund door speciale abri&;s. Bij deze abri&;s is met tegendruk gewerkt, waardoor in het donker een speciaal effect ontstaat.

Credits
Campagne: van 14 juni tot en met 26 juni
Medium: tv & outdoor & print
Opdrachtgever: Q-music
Bureau: The Ideas Unit 
Creatie: Danny Pauwels
Productiemaatschappij: dr.Film
Regie: Wouter Bouvijn
Klant: Robert Bernink, Marielle Besselink

Behalve de televisiecommercial werd voor de promotie van het foute uur ook onderstaande interactieve video ontwikkeld, waarmee kijkers door op de video te klikken bepalen hoe deze verder verloopt. Q-music webredacteur Joeri van Breukelen bedacht en ontwikkelde de video. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in