Overslaan en naar de inhoud gaan

Carin van Berkel nieuwe Commercieel Directeur Efteling

Per 1 januari 2009 is Carin van Berkel aangesteld als Commercieel Directeur van de Efteling. Nu is zij nog marketing directeur bij Holland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In haar nieuwe functie is Van Berkel verantwoordelijk voor de Marketing en Sales van alle profit centers binnen de Wereld van de Efteling, en daarmee voor het realiseren van de geplande resultaten t.a.v. de bezoekersaantallen, omzet, marge en markt- en productontwikkeling voor Park, Theater (Musical), Evenementen en Verblijfsaccommodatie (Efteling Bosrijk, Golfpark en Hotel). Met haar aantreden bestaat de directie van de Efteling uit 5 leden. Olaf Vugts is Directeur Imagineering, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het merk Efteling. Financieel Directeur is Daan van Baarsen en Fons Jurgens is Exploitatie Directeur. Per 1 juni 2008 kreeg Bart de Boer de leiding over de Efteling als nieuwe Directievoorzitter.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in