
Het is het eerste project dat de Amsterdamse vestiging van Euro RSCG 4D heeft gedaan voor Kraft Foods. Ondanks het feit dat Carte Noire in Frankrijk marktleider is onder de koffiemerken, wilde de klant een opgefrist, moderner imago gericht op een nieuw, jonger online publiek.
Daarom creëerde Euro RSCG 4D de online Valentijnsdag campagne ‘Une déclaration nommée désir’ (Een verklaring van verlangen). De site introduceert de bezoeker aan Fabian ‒ een charmante Fransman achter een grote piano ‒ die gepersonaliseerde liefdesserenades componeert terwijl hij de bezoeker een aantal simpele vragen stelt.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU DelftDe Carte Noire koffiesmaken bepalen het genre van het liefdesliedje dat varieert van R&B tot ballads of rock. Andere vragen over de identiteit van de verzender en zijn of haar Valentijn bepalen de tekst en tegelijkertijd het ‘Geheime Aanbidder profiel’ van de verzender van het liedje. Als de ontvanger de identiteit van de Geheime Aanbidder weet te raden, maakt hij of zij kans op een weekend ‘Nights of Desire’ in een hotel op een exotische locatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee