Overslaan en naar de inhoud gaan

Credits...

Gister zat ik in de trein en las ik de Metro. Mijn oog viel daarbij op de advertentie van Sapph.... Mijn aandacht werd getrokken door de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je ziet (nog) niet vaak dat in reclames aangegeven wordt wie verantwoordelijk is voor het concept. In Frankrijk is dat veel gebruikelijker. Ik zag dit ook voor het eerst in Nederland in een advertentie voor , dat afkomstig is uit Frankrijk.

Is dit een goede ontwikkeling en moeten de verantwoordelijke bureaus hun naam aan de consument tonen? Of horen bureaus op de achtergrond te blijven?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in