Overslaan en naar de inhoud gaan

CRN in zee met Top Format

Met de introductie van het ‘all inclusive pakket’ starten CRN, de verkoopmaatschappij van twaalf commerciële regionale radiostations…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het pakket bestaat uit een radiocampagne van drie weken op alle CRN-zenders, inclusief de productie van een professionele radiocommercial. De partners willen met dit initiatief de drempel voor ‘radiovreemde’ bedrijven verlagen door de adverteerder ook te begeleiden al voordat de campagne van start gaat. Zo is er overleg met de klant over de campagnedoelstelling, waarna de commercialtekst wordt geschreven en de stem(men) gecast.

Jan Lagrouw, directeur van CRN: ‘Adverteerders die niet gewend zijn om radio in te zetten en voor bijvoorbeeld print kiezen, willen we op deze manier overtuigen van de flexibiliteit en de kracht van radio.’ Frank Kok, directeur van Top Format: ‘Wij nemen de adverteerder al het werk uit handen voor een vaste pakketprijs van € 13.950,-, dus zoals het een goede all inclusive formule betaamt zonder vervelende tariefsverrassingen achteraf.’

Door de campagne uit te zenden op alle CRN-zenders is het landelijke campagneresultaat een bereik van 1,3 miljoen personen en hebben de luisteraars de commercial gemiddeld zeven keer gehoord, het aantal dat nodig is voor een goede radiocampagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in