
Het pakket bestaat uit een radiocampagne van drie weken op alle CRN-zenders, inclusief de productie van een professionele radiocommercial. De partners willen met dit initiatief de drempel voor ‘radiovreemde’ bedrijven verlagen door de adverteerder ook te begeleiden al voordat de campagne van start gaat. Zo is er overleg met de klant over de campagnedoelstelling, waarna de commercialtekst wordt geschreven en de stem(men) gecast.
Jan Lagrouw, directeur van CRN: ‘Adverteerders die niet gewend zijn om radio in te zetten en voor bijvoorbeeld print kiezen, willen we op deze manier overtuigen van de flexibiliteit en de kracht van radio.’ Frank Kok, directeur van Top Format: ‘Wij nemen de adverteerder al het werk uit handen voor een vaste pakketprijs van € 13.950,-, dus zoals het een goede all inclusive formule betaamt zonder vervelende tariefsverrassingen achteraf.’
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftChannel Marketing Manager Project Business
SomfyDoor de campagne uit te zenden op alle CRN-zenders is het landelijke campagneresultaat een bereik van 1,3 miljoen personen en hebben de luisteraars de commercial gemiddeld zeven keer gehoord, het aantal dat nodig is voor een goede radiocampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee