
Een proef in Noordwijk heeft de onderneming vertrouwen gegeven om dit jaar nog vijf zogenoemde reiskiosken in supermarkten te openen, zegt directeur Steven van Nieuwenhuijzen. De komende jaren worden er tientallen kiosken geopend.
D-Reizen vestigt zich in supermarkten van moederorganisatie Dirk van den Broek, maar de reisorganisatie wil ook kiosken gaan openen op stations en scholen. 'We willen op plekken zitten waar veel mensen komen, maar waar het niet interessant genoeg is om een reiswinkel te openen', licht Van Nieuwenhuijzen toe. De reiskiosk bestaat uit twee balies, heeft een omvang van ongeveer 35 vierkante meter en wordt bemand door één reisadviseur.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeD-reizen heeft al 178 reiswinkels en wil uiteindelijk beschikken over tweehonderd winkels. Kiosken zijn ondersteunend, vooral voor de verkoop van reizen via internet, Meer dan 50 procent van de omzet haalt D-reizen nog uit de verkoop van reizen via zijn winkels. Online is wel belangrijker geworden.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee