
In het boek 'Dutch Magic. Hoe Nederlandse ondernemers markten veroveren' worden 25 succesvolle Nederlandse ondernemers geportretteerd.
Wat maakt hen nu zo succesvol en welke rol speelt marketing hierin? Marketingbureau VODW ondervroeg voor het boek mensen met uiteenlopende achtergronden. Jonge internetondernemers, een pionier in duurzame energie, 's-werelds beste DJ, en de baas van KLM, onder andere.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe interviewers komen tot vier competenties, 4 c's, waarmee deze mensen het verschil maken:
- Connect, ze voelen zich verbonden met de eindconsument.
- Create, ze durven met nieuwe, creatieve oplossingen te komen
- Calculate, ze onderzoeken of het initiatief een aantrekkelijke return on investment oplevert
- Convince, ze beschikken over een grote overtuigingskracht
Het boek komt in november uit, maar VODW wil de theorie van de vier C's alvast op Molbloglezers testen.
Dus een oproep: doe mee aan deze enquête (duurt een kwartier)!.
De resultaten van het onderzoek kunnen, wanneer je daarin geinteresseerd bent, achteraf per mail doorgestuurd worden (laat dan aan het eind van de enquête je e-mailadres achter).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee