Overslaan en naar de inhoud gaan

De finalisten van de Marketing Excellence Awards zijn bekend

De finalisten voor de Marketing Excellence Awards zijn vandaag gekozen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze finalisten komen uit een longlist genomineerden, die al eerder bekend werd gemaakt. Tijdens het op 28 november worden de uiteindelijke winnaars bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

De award voor Marketing Excellence overall is bestemd voor hét marketingbedrijf van het jaar, opererend in de Benelux.
De finalisten in deze categorie zijn:

· Philips
· Rabobank
· SuitSupply

De overige drie awards zijn voor beste product-markt-combinatie, marketingcase of marketingconcept, en zijn gekoppeld aan de thema's van de .

De finalisten in de verschillende categorieën zijn:

Innovatie

· DSM
· Marqt
· SENZ Umbrellas

Connected Customer

· GeenStijl
· Hi
· TomTom

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

· Greenwheels
· TNT
· Tony Chocolonely

Om in aanmerking te komen voor een Marketing Excellence Award moet de organisatie uitblinken in markt- en klantgerichtheid, succes en continuïteit, en vernieuwend en onderscheidend vermogen.

Uiteindelijk leiden al deze criteria tot een 'inspirerende bijdrage aan het vakgebied'. Daarnaast dienen de impulsprijzen ook te voldoen aan de Excellence factoren van een categorie.

Naast juryvoorzitter Herwin van den Berg (Heineken) en vicevoorzitter René Repko (HEMA) bestaat de jury uit Andy Mosmans RM (ARA Groep), dr. Roland van der Vorst RM (THEY), Karin Hille (Rabobank), Stephan van Kruisselberge (TomTom), Ruud van Munster (Shell), Coen Olde Olthof (Getronics PinkRoccade), Roel Welsing (Triodos Bank), Joris van Zijl (Apple), prof.dr. Cor Molenaar (Erasmus Universiteit), prof.dr. Marius Meeus (Universiteit van Tilburg), prof.dr ir. Kitty Koelemeijer (Nyenrode Business University), prof.dr. Erik Jan Hultink (TU Delft), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing) en Luuk Ros (MarketingTribune).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in