Overslaan en naar de inhoud gaan

De Mol: 'Snel actie Discovery rond SBS'

John de Mol bevestigt dat het Amerikaanse Discovery Communications interesse heeft in SBS Broadcasting.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In De Telegraaf meldt hij: &;Ze hebben contact gehad met ons en ook met Sanoma. Ik verwacht dat er snel een actie komt van Discovery. Wat die precies zal zijn, weet ik niet.&

De Telegraaf meldde vorige week dat Discovery-grootaandeelhouder John Malone .

De Mol heeft met Talpa een belang van 33 procent in SBS, Sanoma 67 procent. Hij benadrukt net als vorige week dat het belang van Talpa niet te koop is, omdat hij het als een strategisch belang beschouwt. &;Door te experimenteren met nieuwe programma’s wil ik een sterke zender bouwen.&;

Sanoma/SBS ceo Peter de Mönnink zei gisteren tijdens de waar hij sprak: &;In de mediawereld wordt er altijd geschaakt. Schaak je als mediabedrijf niet mee, dan ben je exit.&;


 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in