Overslaan en naar de inhoud gaan

De Ondernemer wordt online kenniscentrum

Met een nieuwe site begint de tweede fase van de online contentstrategie.
De Ondernemer
De Ondernemer

De eerste fase van de nieuwe online contentstrategie van De Ondernemer liet de eerste helft van dit jaar volgens Van den Ham al een gemiddelde groei van 25 procent in unieke bezoek zien. 'In deze tweede ronde zetten we nadrukkelijker in op how to-content voor mkb en zzp,  ook van externe experts, om verder door te groeien als hét online kenniscentrum voor ondernemers. Inhoudelijk breiden we dus uit van inspireren en informeren naar juist ook adviseren’.  

Eén van de stappen die daarbij gezet gaat worden is de publicatie van meer ondernemersblogs en – podcasts van topondernemer Marco Aarnink, vitaliteitsexpert Martin Hersman en MKB Nederland-voorzitter Jacco Vonhof, bedrijfsnaamexpert Floris Hulsman (Namarama) en marcomdeskundige Thijs van Dijk en creatief strateeg Daniel Kok (Bakkie Media). Ook zijn er blogs van consumentenpsycholoog Patrick Wessels en trendwatcher/dagvoorzitter Ronnie Overgoor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in