Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze 8 Blue Monday-inhakers kleuren je tijdlijn

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Blue Monday openingsbeeld
Blue Monday openingsbeeld

Het is koud, het is glad, het sneeuwt én vandaag staat ook nog eens bekend als de meest deprimerende dag van het jaar. Ja, het is Blue Monday.

related partner content for mobile comes here

Het liefst had iedereen zich vanmorgen lekker omgedraaid voor een welverdiende winterslaap, maar voor de meesten zit dat er helaas niet in. Om al deze mensen vandaag een klein beetje extra motivatie te geven, plaatsen merken een aantal fijne Blue Monday-inhakers op social media.


Deze maandag krijgt een heel slechte review van Bol.


Aldi vraagt zich in het kader van Blue Monday af of klanten vandaag ook dubbel dippen.


Volgens Dirk klopt deze beredenering als een bus.


Swapfiets trapt het hele principe van Blue Monday omver.


Natuur-lijk kan het Wereld Natuur Fonds daar ook wat van.

wnfnederland


Simon Loos valt vandaag met de deur in huis.


Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, tegen Blue Monday zeggen deze merken ‘ciao’.


In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Yannick Snoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in