Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze merken en hun productteksten wekken verbazing op social media

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
© Merken
Miniatuurvoorbeeld
© Merken

Niet meer dan logisch dat je een product zo aantrekkelijk mogelijk wilt beschrijven, maar er zijn grenzen.

related partner content for mobile comes here

1. Soms willen bedrijven net iets teveel.

Galll & Gall
Galll & Gall

2. Doe er anders nog een Lidl schepje bovenop.

Lidl
Lidl

3. Wat is jouw lievelings lookje voor deze zomer?

Merken
Merken

4. Mousse dit nou echt?

Nivea
Nivea

5. Je krijgt er toch spontaan een brainfreeze van.

Ijs
Ijs

6. Ook hallo…

Etos
Etos

7. Stel je voor hé.

Etos
Etos

8. Want wie zou niet geboren willen worden met WUNDEREXTENSIONS.

Mascara
Mascara

9. Soms is het gewoon ‘slimme’ marketing.

Intratuin
Intratuin

10. Besef dat dit met het volle verstand is verzonnen, geprint en geplaatst.

Jumbo
Jumbo

11. Tenslotte weet Gijsbert het nog ’t best te verwoorden van allemaal.

Albert Heijn
Albert Heijn

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in