Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze orthodontist ziet kansen en gaat voor goud op TikTok

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Kelderman Orthodontie TikTok
Kelderman Orthodontie TikTok

Je komt ze misschien niet zo snel tegen, maar ook tandartspraktijken zitten op TikTok. Kelderman Orthodontie is er daar één van. De orthodontie-praktijk weet hoe het werkt op het platform. Dat blijkt wel uit de inmiddels duizenden volgers die het account rijk is. De video’s zijn creatief, leerzaam en dat gaat gepaard met humor.

Leerzaam dus. Het account van Kelderman Orthodontie staat vol met video’s die erg handig kunnen zijn als je zelf een beugel (of een kind hebt met een beugel) hebt. Want wat doe je als een van de slotjes losraakt?

En wil je nou voorkomen dat je slotjes losraken? Dan kun je op dit account terecht voor dit soort handige weetjes.

Daarnaast kom je het een en ander te weten over de werkwijze van de praktijk.

En over de werknemers van Kelderman Orthodontie.

Mocht je je nu nog afvragen hoe een beugel eigenlijk geplaatst wordt, ook daarvoor moet je op het TikTok-account van de orthodontist zijn. Weer wat geleerd.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in