Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital out of home exploitant Mundu neemt opgeLED over

De twee partijen voorzien verdere consolidatie in digital out of home.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De organisaties zijn complementair aan elkaar in netwerk, klanten en medewerkers. De activiteiten van opgeLED! worden in de organisatie van Mundu geïntegreerd en voortgezet onder de naam Mundu.

Het Groningse Mundu exploiteert een landelijk digitaal netwerk van rijkswegmasten en rondweg billboards voor lokale, regionale en nationale klanten en biedt vooral dekking buiten de Randstad. OpgeLED! uit Amsterdam verzorgt de exploitatie van digitale grootformaat billboards en landscapes op drukke verkeerspunten.

Het team van opgeLED! verhuist mee. Mundu opent op korte termijn een tweede vestiging in de Randstad. De directie bestaat per 1 oktober uit Mike Kolker en Thijs Rotman.

Rotman: 'Het digitale netwerk van opgeLED! is een sterke aanvulling op ons eigen netwerk. We groeien in digitale reclamemasten, maar zijn nu ook een speler van formaat in high traffic billboards, waardoor we met beide proposities een nog beter verhaal hebben richting adverteerders en mediabureaus.'

Kolker: 'Daarnaast is het onze verwachting dat de DOOH markt de komende jaren verder zal consolideren. Mundu wil daarin een actieve rol spelen.'

Rob Nienhuis, salesdirector opgeLED!, zegt dat het bedrijf afgelopen voorjaar op zoek is gegaan naar de juiste partij om een zwaardere organisatie te creëren. 'De DOOH markt kent de afgelopen jaren een forse, aanhoudende groei. Met de aanzienlijke, landelijke  vergroting van onze gezamenlijke netwerken, waarbij dekking in zowel de grotere steden als langs de drukkere snelwegen in Nederland is gegarandeerd, zijn we in staat om een attractieve partner te blijven. We geloven beiden in sterke groei van digital out of home op korte termijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in