Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de eerste voorspellers van Koffiedik Kijken 2024

Ruik je het aroma al? Op 11 januari doen diverse toonaangevende vakgenoten hun voorspelling voor het nieuwe jaar uit de doeken.
koffiedik kijken
De laatste editie van Koffiedik Kijken.
koffiedik kijken
De laatste editie van Koffiedik Kijken.

Wat heeft 2024 in petto voor bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN’ers, influencers, columnisten en politici? Wie of wat gaat het maken in het nieuwe jaar en wie neemt afscheid? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken en wat breekt juist door? Ligt er weer een donkere wolk van crisis in het verschiet, of zien we het sprankje hoop aan de horizon?

Koffiedik Kijken is een initiatief van Adformatie, BvA, VIA en DDMA. Abonnees van Adformatie krijgen korting op hun ticket.

De eerste drie voorspellers van 2024 zijn intussen bekend. De laatste twee voorspellers maken we zeer binnenkort bekend. De presentatie van Koffiedik Kijken ligt wederom in handen van Adformatie-hoofdredacteur Susanne van Nierop.

De voorspellers


Charelle Akihary (NPO)

De drijfveer voor Charelle Akihary, marketingdirecteur NPO, is om met marketing betekenisvolle impact te maken. In haar rol als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing zet ze de leiderschapscompetenties van de marketeer scherp op de kaart. Ze hecht veel waarde aan co-creatie en innovatie en ziet de publieke omroep als dé plek om met marketing die impact te maken met aandacht voor wat er in de samenleving speelt. Hiervoor lukte haar dat ook in sectoren als de gezondheidszorg en de bouw om met vernieuwende strategieën op het gebied van digitale transitie en merkbeleving bij te dragen aan die maatschappelijke impact.

Dean Cooman (Boomerang FT)

Dean Cooman is inmiddels zes jaar actief in de media-industrie en begon als mediaconsultant op het gebied van offline en online media waarna hij zich volledig heeft verdiept in new media. Zijn interesse in new media bracht hem samen met Renee van den Oetelaar tot de oprichting van Boomerang FT, het Gen Z-bureau van Boomerang Agency, waar hij sinds september 2022 de rol van head of talent vervult met een sterke focus op het aantrekken van talent en het bouwen van een community. Boomerang FT geeft een podium aan jong creatief talent met als missie om de industrie te overtuigen dat deze nieuwe generatie een plek aan tafel verdient.

Johan van der Zanden (Albert Heijn)

Johan van der Zanden is directeur marketing & communicatie van Albert Heijn. Hij is verantwoordelijk voor het merk, sales activaties & campagnes, media, social, design en VI, klantenservice, AH studio, retail media en corporate communicatie. Hij doet dit omnichannel voor Albert Heijn, AH to Go en AH.nl. Johan heeft de passie om Albert Heijn verder te laten groeien door het merk onderscheidend te positioneren. Zo heeft hij heeft onder meer de blauwe Prijsfavorieten geïntroduceerd voor de eigen merken, met lage prijzen gedurende het hele jaar. Samen met TBWA maakt hij van Ilse de favoriete supermarktmanager van Nederland en 'Dat is het lekkere van Albert Heijn' is een oorwurm die niemand nog vergeet.

Gouden Koffiekopje

Zonder terugblik, geen vooruitblik. Welke voorspellingen van het afgelopen jaar zijn daadwerkelijk uitgekomen en worden bekroond met het felbegeerde Gouden Koffiekopje? Lees hier de voorspellingen terug van Kristel Vanderlinden, Gijs de Bruijn, Janneke Niessen en Danny Membre met René Watzema. De terugblik op video is hier te bekijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in