Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 'Oranje' juryleden in Cannes: Stuart Harkness (Entertainment)

Wie beslissen in Cannes over goud, zilver en brons? In een serie korte (Engelstalige) interviews stelt OrangeLions de Nederlandse juryleden…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

How are you going to prepare for the big week? 
Spray tanning

What do award shows like Cannes Lions International Festival of Creativity mean for the industry? 
Raising the bar creatively.

What do you hope to see in the judging room? 
Stuff that makes me jealous.

Explain the importance of your category in one sentence.
The chance to be playful story wise.

What are your all time favourite Cannes cases?
Sweetie campaign by Dutch agency Lemz. Grand Prix for Good 2104. A powerful idea and execution that made a valuable difference in the world, way beyond advertising.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Ikea Lamp. Film Grand Prix 2003. Memorable for its manipulation of an inanimate object via music, perfect comedic timing and snappy writing that slaps the audience unceremoniously in the face. &;Are you crazy!?’ A great tonal fit with the brand. Plus a one word endline. Unboring.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Geico - Unskippable. Film Grand Prix 2015. Playful subversion of the pre-roll format deemed the bane of modern advertising. But made eminently watchable.

 

 

Volvo - life paint. Promo + Design Grand Prix 2015. Simple, lateral, impactful.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in