Overslaan en naar de inhoud gaan

DPG Media versnelt digitalisering in turbulente tijd

Joyce Nieuwenhuijs staat aan het roer van de vernieuwingen. 'De urgentie om te digitaliseren is hoog.'
Joyce Nieuwenhuijs
Joyce Nieuwenhuijs
© Philippe Vogelenzang
Joyce Nieuwenhuijs
Joyce Nieuwenhuijs
© Philippe Vogelenzang

Wat hebben Libelle, Margriet en Donald Duck met elkaar gemeen? De merken bestaan al tientallen jaren als populaire tijdschriften, vallen tegenwoordig onder de paraplu van DPG Media en maken een verdere transitie naar online. ‘De urgentie om te digitaliseren is hoog, iedereen is op zoek naar een nieuw verdienmodel voor magazines’, legt directeur magazines, Joyce Nieuwenhuijs, uit.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in