EasyToys daagt McDonald's uit en belandt online in smeuïg onderonsje
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.


Een nieuwtje voor iedereen die onder een steen geleefd heeft (of z'n goede voornemen om gezonder te eten verdacht lang volhoudt): de sausbakjes van McDonald's zijn vervangen door zakjes. En daardoor zitten veel dipfans al een week in een dipje.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Omdat dit natuurlijk geen kinderspel is, toont EasyToys op een komische manier solidariteit via Threads. Al snel komt McDonald's met een lekkere reactie en mengt ook RTV Drenthe zich in het opwindende gesprek.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijDigital Advertising Specialist
De HorecabondArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUW
EasyToys weet precies wat er speelt en haakt in op de hype rondom de sauszakjes van McDonald's.

Hoewel McDonald's aardig pikant kan zijn op Threads, maakt EasyToys zich daar niet druk om.

McDonald's wordt inderdaad wild van deze inhaker, maar op een heel andere manier.

Happy Meal, happy end….

RTV Drenthe zit niet voor spek en bruune bonen op Threads en mengt zich ook nog even in dit gesprek

Gelukkig kan deze nieuwszender wel een potje breken bij EasyToys

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid