Overslaan en naar de inhoud gaan

Efteling ontwikkelt online belevingsplatform

Doel is bouwen aan een geïntegreerde customer journey.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het platform wordt gebouwd door Lukkien, in samenwerking met Red Hot Minute. Sitecore is het platform waarmee gewerkt wordt om dit doel te realiseren.

‘Met het nieuwe platform versterkt de Efteling de band tussen het digitale en fysieke bezoek, wat het plezier voor onze gasten voor, na en tijdens hun bezoek verhoogt’, zegt Mijke Broeders, manager Digitale Strategie bij de Efteling. ‘Wij willen ook langs de digitale weg onze gasten centraal stellen en hen de diensten kunnen bieden, die zij op basis van hun profiel verwachten. Met het nieuwe platform verrijken we zo niet alleen de customer experience, maar verhogen we ook de marketingefficiëntie. Hierdoor zijn we in staat om veel gepersonaliseerder te werk te gaan en onze gasten op een relevante manier te verrassen, zodat we de conversie van anonieme websitebezoeker naar bezoekende gast vergroten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in