Overslaan en naar de inhoud gaan

Etcetera maakt twee uur durende Bolletje-commercial

Om de titel 'langste Nederlandse tv-commercial ooit' te mogen claimen werd de commercial integraal uitgezonden op de regionale omroep…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial is een bijna twee uur durende schaakwedstrijd die maar niet op gang lijkt te komen, totdat de Nederlandse schaakspeler een reep &; Goed Bezig&; in zijn handen krijgt. , een overkoepelende organisatie van radio- en tv-omroepen in de regio Twente, werkte mee aan deze recordpoging door de commercial afgelopen nacht integraal uit te zenden via de tv-kanalen van 1Twente. 

Peter Drent, : &;Om "Bolletje Goed Bezig" op een ludieke manier onder de aandacht te brengen, wilden we een nationaal record vestigen en de langste tv-commercial van Nederland maken. Echter, een commercial van 1 uur, 56 minuten en 44 seconden uitzenden op prime time RTL4 was iets te duur. Aangezien Bolletje uit Almelo komt, hebben we vervolgens 1Twente benaderd. Die reageerden meteen heel enthousiast en wilden alles in werk stellen om het record mogelijk te maken.&;

Credits
Creatie: Wouter Voges, Maarten Remmers
Regie: Paul Scott
Productie: Marieke Prette
Edit: Jasper van de Pol
Social pr: Mark de Leeuw, Peter Drent
Account: Charon Boumann, Danny van de Wetering
Klant: Elbert Ricken, Sandor van Mil

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in