Overslaan en naar de inhoud gaan

Exterion Media neemt tankstationnetwerk van MMD Media over

Exploitant wil mee in de groeiende Digital Out Of Home markt.
MMD en Exterion
MMD en Exterion

DOOH groeit snel

De out-of-home exploitant wil groeien op digitaal vlak. De DOOH-markt maakt de afgelopen jaren een snelle groei door van alleen al in de afgelopen 6 maanden bijna 50 procent. Daarmee zit het totale aandeel van DOOH op 33 procent van de totale outdoormarkt. De enorme groei binnen de DOOH-markt komt grotendeels door de flexibiliteit die het medium biedt en de aansluiting op online en AV-strategieën.

Eric Kip, managing director Exterion Media: 'Het tankstation-netwerk biedt ons een unieke uitbreiding op ons huidige netwerk. Tankstations hebben nu en in de toekomst een belangrijke plek in de "on the go" markt. We denken zelfs dat de toekomstige ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit deze plekken nog waardevoller gaan maken. We zien nu al dat tankstations meer services toevoegen en we denken dat deze trend zal doorzetten, met shopping, pick-up points en diensten die we nu wellicht niet eens kennen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
Robert

Jeetje, eerst Interbest en Ngage, toen Beyond en nu MMD! Wie is de volgende?

Harold

Exterion media zelf... Want die is nu weer overgenomen door Global..

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in