Overslaan en naar de inhoud gaan

Gaat Unilevers Marc Mathieu naar Samsung?

Mathieu zou cmo mobile Todd Pendleton vervangen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Todd Pendleton gaf begin maart aan, in april bij het Koreaanse bedrijf te vertrekken. Hij blijft nog wel een tijdje aan als consultant.

Geen bevestiging

Marc Mathieu wil het bericht niet bevestigen, Samsung heeft nog niet gereageerd op het bericht.

Samsung is in de VS bezig met een herschikking in het bedrijf. Zo verlegde het afgelopen jaar in de VS de focus van mobiele naar huishoudelijke apparaten en connected devices.

Gregory Lee, oud-marketeer bij Procter & Gamble, Kellogg&;s en Johnson & Johnson zwaait de marketingscepter in het nieuwe New Yorkse hoofdkantoor.

Strijd

Mathieu&;s mogelijke komst is een nieuwe stap voor de elektronicagigant in de strijd op de smartphonemarkt waar Apple en Chinese merken geduchte concurrenten van het Koreaanse merk zijn.

Mathieu werkt sinds 2011 bij Unilever, daarvoor was hij 12 jaar lang vice president marketing bij Coca-Cola.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in