Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen Mercurs dit jaar, nieuwe koers MMA

Brancheorganisatie magazines werkt aan nieuw strategisch beleidsplan.
Mercurs
© MMA
Mercurs
© MMA

De Magazine Media Associatie (MMA) gaat een nieuwe koers varen. De branchevereniging houdt ale bestaande activiteiten momenteel tegen het licht en komt op basis hiervan met nieuwe beleid. Een van de gevolgen is dat de uitreiking van de Mercurs, de vakprijzen voor de magazinebranche, komt te vervallen.

related partner content for mobile comes here

Uit een enquête met de leden van de MMA kwam naar voren dat de veranderende branche niet alleen vraagt om aanpassingen van de uitgevers, maar ook van hun brancheorganisatie. Een gezonde branche is voor de positie van de leden van groot belang. Daarnaast geven de leden aan behoefte te hebben om samen te werken aan kansen en uitdagingen in de komende jaren. MMA-voorzitter Luc van Os laat weten samen met zijn bestuur te werken aan een nieuw strategisch beleidsplan. 

Bij akkoord tijdens de algemene ledenvergadering in december gaat MMA vanaf januari 2022 de nieuwe koers varen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in