Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch en Talpa Network komen met Grolsch 0.0 FM

24 uur per dag een 'sonic bier experience'.
grolsch fm
grolsch fm

Geluks- en rustmomenten

Grolsch en Talpa Network willen met de 'zender' inspelen op de behoefte aan eigen geluks- en rustmomenten. In dit geval rustgevende biergeluiden. Het openen en inschenken van en het blazen op een bierflesje, ze komen allemaal voorbij. De audio is speciaal voor 0.0 FM opgenomen in de brouwerij van Grolsch in Enschede: zo zijn de 0.0%-bierflesjes (zoals 0.0% Radler en de Weizen 0.0%) de instrumenten en worden de koperen brouwketels gebruikt als klankschalen.

Om de lancering te ondersteunen staat Radio Veronica deze week in het teken van Grolsch 0.0 FM. In elk programma hoor je de ‘0.0 Blaastest’: een bekende track geblazen op een Grolsch 0.0%-flesje. Luisteraars die het nummer goed raden maken kans op een week in de Grolsch Camper (uit de commercial) met zakgeld.

0.0-campagne

Ellen Slaa Kamphuis, brandmanager Grolsch: ‘We zijn net begonnen met de nieuwe Grolsch alcoholvrij campagne op tv en daar wilden we graag een medium aan toevoegen.'

Credits
Grolsch: Ellen Slaa Kamphuis, Merlinde Warners
Creatie: Robbert Hilgeman, Stefan Da Costa Gomez, Wouter van der Pauw
Strategie: Rose Zandvliet
Design: Stefan Da Costa Gomez, Davidson Lopes
Agency Producer: Wibout Warnaar
Account: Django van der Miessen
Project Management: Margriet Wery
Radio Veronica: Niels van Baarlen, Vincent de Lijser
Audio: Jaap Wajer, René Thie
VO: Marisa Heutink (0.0 FM) Rick Romijn (spots)
Online: Theun Herder

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in