Overslaan en naar de inhoud gaan

Harper's Bazaar komt met digitaal platform voor businessclub

Op Internationale Vrouwendag.
HarpersBazaar
HarpersBazaar

Harper's Bazaar Business Club introduceert op Internationale Vrouwendag (vrijdag 8 maart) een exclusief communityplatform met mobiele app.

De businessclub is begonnen vanuit de missie om ambitieuze vrouwen te verbinden en bestaat inmiddels uit ruim vijfhonderd leden met verschillende achtergronden. Omdat de club snel groeit, heeft Harper's Bazaar (Hearst Netherlands) nu een eigen digitaal platform en app ontwikkeld. Daarmee kunnen leden 24 uur per dag met elkaar in contact staan, hun kennis kunnen uitbreiden en zich kunnen opgeven voor de borrels, Talks en digitale expertsessies. 

related partner content for mobile comes here

'Dat we nu een (online)community platform én een mobiele app lanceren, vergroot de kansen voor professionele vrouwen om met gelijkgestemde vrouwen in contact te komen', zegt hoofdredacteur Miluska van 't Lam. 'Ook kunnen ze de speciaal voor hen gecureerde en ontwikkelde content raadplegen, events bezoeken en kennisnemen van nieuwe inzichten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en stijl.'

Van 't Lam hoopt dat andere internationale Bazaar-redacties het Nederlandse voorbeeld volgen. 'Zo kunnen we in de toekomst onze members ook internationaal  verbinden. Groot-Brittannië is het eerste land dat interesse toont.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in