Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken in zee met 5 Days Off

Het meerdaagse festival voor elektronische muziek 5 Days Off en Heineken Nederland gaan de komende jaren samenwerken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken wordt met haar muziekplatform Refreshing Sounds sponsor van het festival dat van woensdag 2 tot en met zondag 6 juli wordt gehouden. De intentie van beide partijen is om de samenwerking de komende jaren verder uit te bouwen.

related partner content for mobile comes here

De uitstraling en programmering van 5 Days Off sluiten nauw aan op de initiatieven die Heineken op het gebied van muziek onderneemt, zegt brand manager Rob van Griensven van Heineken. 'Al onze muziekactiviteiten zijn samengebracht onder de naam Heineken Refreshing Sounds. Dit nieuwe sponsorplatform richt zich op frisse, vernieuwende muziek en bestrijkt de hele breedte van het muzieklandschap. 5 Days Off biedt een brede en kwalitatief hoogstaande doorsnede van alle nieuwe stromingen in de internationale elektronische muziekscene.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in