Overslaan en naar de inhoud gaan

HelloFresh geeft letterlijk kijkje in de keuken

Maaltijdboxleverancier lanceert nieuwe campagne waarmee de consument achter de schermen kan meekijken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voordat een maaltijdbox van HelloFresh bij de consument wordt bezorgd, is er al veel voorwerk gedaan door chefs die de recepten hebben bedacht. Het werk dat de chefs doen, wil HelloFresh laten zien met een nieuwe campagne. ‘Bij HelloFresh werkt een team met veel passie en liefde voor lekker eten aan de receptuur van onze maaltijdboxen. Dat gevoel was de basis voor onze nieuwe tv-commercial en is iets dat we nog niet eerder hebben getoond in onze campagnes’, zegt Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh Benelux.

related partner content for mobile comes here

In de commercial, die vrijdag 15 juli op tv in première gaat, zijn naast HelloFresh-chefs de medewerkers te zien die zich bezig houden met de distributie. Denk hierbij aan inpakkers, chauffeurs en bezorgers. ‘We stoppen zoveel liefde en aandacht in onze receptuur en ingrediënten, dat we het bezorgen van onze boxen ook zelf in de hand willen houden om de kwaliteit te garanderen. Het is een enorme operatie om alle dozen ongeschonden het land door te krijgen’, zet Frederiks tot slot.

Credits:

Bureau: XXS Amsterdam

Creative directors: XXS Amsterdam

Strategie: Jose Evers

Account: Robbert-Coen Koreman

Productie: Judith Kampman

Regie: Grndpa

Productie: TheBoardRoom

Offline: Grndpa@TheBoardRoom

Online: Grndpa@TheBoardRoom

Muziek: XXS Amsterdam

Fotografie: Grndpa

Verantwoordelijk bij de klant: Maartje Frederiks, Masha Fuks, Björn Welter, Max Backhaus

PR bureau: Blyde 

Mediabureau: Maxus + Helder

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in