Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema heeft hilarische manier bedacht om de werkdag spannend te maken

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
openingsbeeld Hema
openingsbeeld Hema

Als je in een winkel werkt, is geen dag hetzelfde. De ene keer krijg je te maken met tien verschillende klanten die allemaal een andere klacht hebben en de andere keer verkoop je alleen maar dezelfde producten voor dezelfde prijs aan dezelfde mensen.

related partner content for mobile comes here

Hema heeft echter een geniale manier bedacht om élke werkdag behoorlijk spannend te maken. En daar kunnen niet alleen de medewerkers in kwestie, maar ook klanten en online kijkers enorm van genieten.

Deze geheime dienst van Hema is niet voor de pouce.

 

De positieve reacties stromen aan de lopende band binnen.

hema1-2

 

Niet alleen het concept, maar ook de Hema-medewerker zelf valt in de smaak.

Hema3

Dit zou voor velen een (rook)worst-case-scenario zijn, maar deze vrouw vindt het geen probleem.

hema 4

Hema krijgt dankzij deze video ongetwijfeld een hoop sollicitaties binnen voor de functie van undercover medewerker.

5

De winkel heeft in ieder geval genoeg inspiratie voor een volgende ronde.

6
7

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in