
Het is vaste prik: of het nou om de pepernoten of de paaseitjes gaat; veel mensen vinden dat de winkels vaak te vroeg seizoensgebonden producten in de schappen hebben liggen. Maar HEMA was ze dit jaar op een slimme manier voor.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU DelftZe kwamen namelijk met deze scherpe inhaker.
En dat zorgt uiteraard voor ophef.

Maar HEMA ziet het positieve er wel van in.

Maar niet iedereen vindt het erg dat ze er al zijn.

Er worden zelfs meer ideeën op tafel gegooid.

En daar ziet HEMA wel heil in.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steffi Posthumus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonneeIk heb het er zo mee gehad met bedrijven/winkeliers die jouw als consument zijnde dagen als kerst en Pasen veel te vroeg door de strot rammen onder het mom " Iedereen moet het leuk vinden "
Het is bijna eind januari en Pasen is pas op 12 april !!! Doe me een lol zeg Hema en stop ermee , Pasen is net als kerst geen schrans en vreet partij maar een christelijke dag(en) .