Overslaan en naar de inhoud gaan

HEMA kondigt paaseitjes op een gevatte manier aan op Facebook

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.
Header
Header

Het is vaste prik: of het nou om de pepernoten of de paaseitjes gaat; veel mensen vinden dat de winkels vaak te vroeg seizoensgebonden producten in de schappen hebben liggen. Maar HEMA was ze dit jaar op een slimme manier voor.

 

Ze kwamen namelijk met deze scherpe inhaker.

En dat zorgt uiteraard voor ophef.

Ophef

Maar HEMA ziet het positieve er wel van in.

Gea

Maar niet iedereen vindt het erg dat ze er al zijn.

Wel blij

Er worden zelfs meer ideeën op tafel gegooid.

Hele jaar door

En daar ziet HEMA wel heil in.

HEMA

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steffi Posthumus. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
Joke

Ik heb het er zo mee gehad met bedrijven/winkeliers die jouw als consument zijnde dagen als kerst en Pasen veel te vroeg door de strot rammen onder het mom " Iedereen moet het leuk vinden "
Het is bijna eind januari en Pasen is pas op 12 april !!! Doe me een lol zeg Hema en stop ermee , Pasen is net als kerst geen schrans en vreet partij maar een christelijke dag(en) .

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in