Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Radio Advies Bureau (RAB) start campagne ter promotie van radioreclame

Het campagnethema luidt: ‘is uw bedrijf wel voorbereid op het succes van radioreclame?'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In elke commercial wordt een marketeer of ondernemer ondervraagd door een net even &;te begripvolle&; interviewer, die wil weten hoe zij het overdonderende succes van een radioreclame hebben doorstaan. Humor moet de boventoon voeren in de hoofdspot, waar de tag-on de serieuze boodschap moet overbrengen.

Potentiële radio-adverteerders worden verwezen naar de website , waar zij een test kunnen doen of zij voorbereid zijn op het succes van een radiocommercial.

‘Het is mooi dat we weer gaan uitzenden en we zijn heel blij met deze campagne’, aldus Liedewij Hentenaar, directeur van het . ‘Ster heeft een pre-test voor ons gedaan via AdMeasure met zeer goede resultaten in de b2b-doelgroep. Het effect van radioreclame moet beter beklijven bij onze doelgroepen, juist in de huidige “audio-ecologie”. Daar gaat deze campagne zeker bij helpen.’

De radiocommercials zijn te beluisteren en werden ontwikkeld door en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in