
Hittegolven zijn een nieuwe trend, zegt het KNMI. En dus moet je erop inhaken en vooral als je in de verkoelingsindustrie zit. Een rondje langs de sites van o.a. spa.nl, ola.nl, vrumona.nl, lipton.nl, airconditioning.nl en mediamarkt.nl, etc. levert echter totaal niets actueels op. Ook in de kranten heb ik nog weinig gezien. Zelfs het hier eerder besproken programma Enjoy Heineken Responsibly is vergeten te waarschuwen dat het drinken van veel Heineken boven de 30 graden vanwege dehydratatie extra onverantwoordelijk is. En, tot slot, het domein verkoeling.nl staat nog altijd te koop.
Merkwaardig, want het is niet zo moeilijk om in te haken op hitte. En het lijkt me zeer kansrijk. Overlast verbroedert. En omdat het zulke sterke emoties oproept, is het een mogelijkheid om consumenten met empathie en oplossingen echt te raken. Ok, voor zover de mensen niet met vakantie zijn.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comEen stapje erger dan het negeren van een hittegolf is het ontkennen ervan. Terwijl heel Nederland smelt, is vandaag bij de Zonnesteekweken van KPN (aantal graden Celcius is kortingspercentage) de temperatuur weer flink lager dan in De Bilt.
Terzijde: in de VS is er zelfs een apart genre extreme-warmteoneliners: "It was so hot today that President Bush met with European leaders just for the chilly reception"; "It was so hot today that Dick Cheney looked in the mirror just to get that cold stare"; "It was so hot today, Angelina Jolie and Brad Pitt have adopted Ben and Jerry"; "It was so hot today, my cabdriver said to me, "It is so hot today, if I used deodorant, today would be the day I would use it"; "It was so hot today, my Domino's pizza was actually delivered warm" (Jay Leno/David Letterman).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee