
De Groninger distilleerderij heeft een traditioneel en regionaal karakter, maar wil zich met de nieuwe slogan, ‘Wat Holland Hooghoudt’, zich richten op de landelijke bekendheid die het merk heeft.
Slogan en merk krijgen een achtergrond van ‘typisch Hollandse cultuurbeelden’. In het reclame- en communicatiebeleid zal aandacht uitgaan naar tradities die hun stempel drukken op de Hollandse cultuur.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWHet vernieuwde merkbeeld is inmiddels verwerkt in diverse reclame- en promotie-uitingen en in point-of-sale materiaal. Daarnaast introduceert Hooghoudt een nieuwe fles omdat uit onderzoek bleek dat de consument de fles als ‘ouderwets’ zag. Ook het etiket is aangepast. De fles moet zorgen voor een eenduidige uitstraling van het totale assortiment.
De distilleerderij wil met deze nieuwe positionering de Hollandse jenevercultuur van nieuwe impulsen voorzien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee