Overslaan en naar de inhoud gaan

Hos mee met HEMA

Hos mee met HEMA. Een leuke Facebook applicatie van ons aller favo warenhuis. Je kunt jezelf transformeren in één van de HEMA klassiekers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

. Een leuke Facebook applicatie van ons aller favo warenhuis. Je kunt jezelf transformeren in één van de HEMA klassiekers (zoals een tompouce, rookworst of lippenstift). In een paar eenvoudige stappen ben je een blije worst. En kun je dat weer delen.

related partner content for mobile comes here

HEMA timmert aan de weg op social media gebied. In een korte tijd zijn er een aantal kanalen gelanceerd, waarmee de keten goed vertegenwoordigd is op de bekende netwerken. En wellicht willen ze daarmee ook wel dichter op de consument zitten en leren wat de doelgroep wil.

Maar wat wil de HEMA nou echt met al die social media inspanningen? Kritiek van fans op de is dat men niet reageert. Op Facebook staat wel een viral van de ‘Hos mee met HEMA actie’, maar op het is deze weer niet te vinden (terwijl dat zo makkelijk te embedden is). En dan verwijzen ze met een icoontje onder aan de app naar blijkbaar het verkeerde (dat had dus moeten zijn).

Vanuit de website/online shop is er geen koppeling met social media (zoals het delen van je HEMA fotoalbum, je favoriete wijn of je zelf ontworpen fiets).

Het is heel leuk van HEMA dat ze actief zijn op al die kanalen en dat ook met een grappige app promoten. Maar om echt van al die activiteiten binnen sociale netwerken te profiteren liggen er volop kansen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in