Overslaan en naar de inhoud gaan

Hostnet komt met campagne waarin service centraal staat

'Wij zijn er klaar voor!' is de slogan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

MediaScience is verantwoordelijk voor de strategie, creatie, media-advies en -executie van de nieuwe Hostnet-campagne. In deze campagne staat klantenservice centraal.

related partner content for mobile comes here

Volgens Robert Hagendoorn, Director Strategy & Concept bij MediaScience, is de campagne onderscheidend, omdat de strategie is gefocust op mentaliteit in plaats van product, zoals bij de concurrentie. De hostingprovider moedigt in de uitgerolde campagne de ondernemer aan om grootse stappen te zetten om dromen en ambities te realiseren.

Willem Jan Rutgers, Marketing Manager bij Hostnet: ‘Uiteindelijk nemen wij voor onze klanten allerlei online randzaken uit handen, zodat de klant kan doen waar hij of zij goed in is: ondernemen, online oplossingen bouwen en ambities realiseren.'

Hagendoorn: ‘Wij doorbreken de silo’s van data, media en creatie, omdat we geloven dat de chemistry die ontstaat als je die disciplines laat samenwerken, campagnes oplevert die veel effectiever zijn.’

De campagne wordt sinds de lancering continu gemonitord en bijgestuurd door campagnemanagers van MediaScience. Volgens Hagendoorn is dit mogelijk door de nauwe samenwerking tussen creatie-, media- en data-experts. ‘Eigenlijk begint het nu pas. De campagnedata gaan ons vertellen wat werkt en waarop we kunnen bijsturen. Zodat we op maximaal resultaat kunnen sturen.’

Credits
Strategie: MediaScience
Creatie: MediaScience
Media: MediaScience
Video: Nicolaas Kroone
Digital: Das Banner
Audio: Earforce

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in