Overslaan en naar de inhoud gaan

Hypr neemt advertentieverkoop huis-aan-huiskranten over van DPG Media

Verkoopplatform Adlocal gaat daarmee over naar Hypr.
bart de vries
Managing director Bart de Vries van HYPR
bart de vries
Managing director Bart de Vries van HYPR

DPG Media draagt per 1 januari de nationale advertentieverkoop voor huis-aan-huiskranten over aan Hypr. Dat neemt het verkoopplatform Adlocal over. Eerder dit jaar kocht Hypr al de lokale advertentieplatforms ToLocal en DeLokalePlanner. Met de overname van Adlocal is Hypr nu de grootste speler in huis-aan-huis-adverteren.

Bart de Vries werd per 1 november managing director bij Hypr. Hij zegt: 'Hypr is een one-stop-shop waar nationale adverteerders en bureaus met een telefoontje alle 562 huis-aan-huis-kranten en 1.200 lokale nieuwssites kunnen inschakelen. Met de overname van Adlocal is er nu een nationale dekking van 92 procent van de Nederlandse huishoudens en een bereik van 11 miljoen Nederlanders.'

related partner content for mobile comes here

DPG was nadat het zijn laatste huis-aan-huistitels verkocht nog wel verantwoordelijk voor de nationale advertentieverkoop van dit mediumtype.

Mike van der Moolen, directeur direct-sales DPG Media: ‘We zien echter dat het huis-aan-huis medialandschap versnippert. Door het centraal te organiseren komt de advertentieverkoop van huis-aan-huiskranten beter tot zijn recht. Met de komst van Hypr is er nu een natuurlijk moment gekomen om ook de nationale verkoop over te dragen.’

Manager van Adlocal, Bas Stikkelorum, verhuist mee en start per 1 januari bij Hypr.

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marlon Verhijde

Mooi om te lezen. HaH blijft een prachtig medium, alleen inderdaad het versnippert. Ik hoop dat Hypr het gaat lukken om HaH in leven te houden. Vast wel! Fijn weekend.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in