Overslaan en naar de inhoud gaan

Improve Digital lanceert compleet nieuw platform voor uitgevers

Real-time advertentiebedrijf voegt premium ad server en supply-side platform (SSP) samen in 360 Polaris.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

360 Polaris is de belangrijkste productlancering in de geschiedenis van het Nederlandse technologybedrijf. Joelle Frijters (foto links), ceo van Improve Digital: &;De grenzen tussen premium en non-premium-strategieën en tussen buy- en sell-side commitments vervagen steeds meer, waardoor er nieuwe uitdagingen ontstaan. Media-eigenaren worstelen met vraagstukken rond transparantie, reporting en controle. Met 360 Polaris hebben we een oplossing voor deze problemen, die vaak zijn ontstaan door gefragmenteerde en ondoorzichtige technologieën.&;

360 Polaris stelt uitgevers in staat om het maximale uit hun online inventory te halen, ongacht in welke vorm of op welk apparaat. Janneke Niessen, cio van Improve Digital: &;De markt is de afgelopen jaren enorm veranderd, net als de behoeftes van onze klanten. Alles wat we de laatste acht jaar hebben geleerd, zit in dit nieuwe platform. Daarom zijn we er zeker van dat dit platform een enorme impact zal hebben.&

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in