
Dit blijkt uit een onderzoek uitgevoerd in Groot-Brittannië van prijs- en productvergelijker Kelkoo naar het winkelgedrag van consumenten. Vrouwen blijken evenveel tijd online te besteden als mannen. Hiermee hebben ze de achterstand op mannen ingehaald.
Van de mannelijke respondenten geeft 34,5 procent in het onderzoek aan 7 uur bezig te zijn met hun decemberaankopen in de winkelstraat. Bijna de helft van de vrouwen besteedt daar 11 uur aan. Maar online rondt de helft van de respondenten, zowel mannen als vrouwen, het shoppen in 2,5 uur af.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftChannel Marketing Manager Project Business
SomfyManaging director Piet-Hein Kerkhof van Kelkoo Nederland zegt dat dezelfde trend in Nederland waarneembaar is: ‘Ik verwacht dat deze trend zich zeker door zal zetten en dat uiteindelijk vrouwen ook online meer tijd zullen doorbrengen met shoppen dan mannen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee