Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaalslag vrouwen met online shoppen

Vrouwen winkelen traditiegetrouw langer dan mannen. Online is dit lang het tegenovergestelde geweest, maar de vrouw is bezig met een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de mannelijke respondenten geeft 34,5 procent in het onderzoek aan 7 uur bezig te zijn met hun decemberaankopen in de winkelstraat. Bijna de helft van de vrouwen besteedt daar 11 uur aan. Maar online rondt de helft van de respondenten, zowel mannen als vrouwen, het shoppen in 2,5 uur af.

Managing director Piet-Hein Kerkhof van Kelkoo Nederland zegt dat dezelfde trend in Nederland waarneembaar is: ‘Ik verwacht dat deze trend zich zeker door zal zetten en dat uiteindelijk vrouwen ook online meer tijd zullen doorbrengen met shoppen dan mannen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in