Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux breidt digitale Mupi-netwerk in Amsterdam uit

De OOH-exploitant heeft drie objecten aan zijn netwerk toegevoegd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eind afgelopen jaar presenteerde JCDecaux als eerste speler op de Nederlandse markt een digitaal netwerk op straat (Mupi Métropole), middenin het centrum van Amsterdam en Rotterdam. De Mupi Métropole beschikt over een 84 inch digitaal led-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit.

Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: &;Alleen al de route Damrak – Rokin – Munt in Amsterdam wordt dagelijks door zo’n 60.000 man bewandeld. Grote adverteerders als KPN, Samsung, H&M en G-Star hebben al ervaren wat deze objecten op straat teweeg kunnen brengen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in