
Dit blijkt uit een online enquête onder de Je Echte Leeftijd deelnemers. De Nederlandse Hartstichting en Advance werken drie jaar samen in deze interactieve- en tv-productie, die wordt uitgezonden op RTL4. De Nederlandse Hartstichting stelt zich onder andere ten doel om effectieve gezondheidsvoorlichting te geven. ‘Met Je Echte Leeftijd hebben wij de mogelijkheid om een langdurige en persoonlijke relatie met mensen aan te gaan en vanuit die relatie gezond gedrag te stimuleren’, aldus Ank van Drenth, woordvoerder bij de Nederlandse Hartstichting. ‘Dat is heel anders dan we gewend zijn met een tv-commercial, maar het blijkt minstens zo effectief.’
Uit de enquête blijkt verder dat gezond gedrag vooral bevorderd wordt als het gaat om voeding en beweging. Ruim 65 procent van de mensen gaf aan daadwerkelijk het gevoel te hebben dat hun gezondheid verbetert door de tips en adviezen van Je echte leeftijd op te volgen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee