
Dit blijkt uit een online-enquête onder de 'Je Echte Leeftijd'-deelnemers.
De Nederlandse Hartstichting stelt zich onder andere ten doel om effectieve gezondheidsvoorlichting te geven. "Met Je Echte Leeftijd hebben wij de mogelijkheid om een langdurige en persoonlijke relatie met mensen aan te gaan en vanuit die relatie gezond gedrag te stimuleren", aldus Ank van Drenth, woordvoerder bij de Nederlandse Hartstichting. "Dat is heel anders dan we gewend zijn met een tv-commercial, maar het blijkt minstens zo effectief".
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU DelftUit de enquête blijkt verder dat gezond gedrag vooral bevorderd wordt als het gaat om voeding en beweging. Ruim 65% van de mensen gaf aan daadwerkelijk het gevoel te hebben dat hun gezondheid verbetert door de tips en adviezen van Je Echte Leeftijd op te volgen.
De Nederlandse Hartstichting en Advance werken reeds drie jaar samen in de interactieve- en televisieproductie 'Je Echte Leeftijd'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee